Budak2 Yg Kiut2

kasi la saya makan!

Selasa, 21 Jun 2011

sukan2 !

                       Assalamualaikum ^^
laa nii....smua bizi ngan sukan...argh! ta minat sukan !!
knapa .....knapa cikgu...huhu...knapa cikgu amik saya masuk
lari 4x100 !! kan saya dah ckap...saya tamau masuk apa2 acara...
saya ta minat sukan...huhu..tuu seb baik satu acara jaa...klau tak
ada ...4 ka 5 tatau acara yg sarah kena msuk...smua acara lari...
tpi , sarah da gitau cikgu...sarah tmau msuk bnyak2...huhu...
apa pun...Bendahara buat yg tebaik lah nuhh...kekalkan tmpat
petama...slama 3 thun ! haha...wat elok2 tau..ntuk umah laen sama..
laksamana , mangkubumi , shahbandar , temenggung ...tpi , jgn elok
sngat....Bendahara ...Terbaekk ! (boboiBoy) haha...arini...blajaq sikit jaa
tuu yg syok tuh...haha

nak crita psai sarah tidoq kt asrama ari sabtu lepas...
syok oow !...haha..jumpa kak mira..kak mimah...sumpah , best !
nak tidoq lagy...tpi , mak ta bgy ...nnti lah pulak...huhu
tidoq lmbat laa jugak..msa nk tidoq..asa cam ada ssuatu yg tadak..
tau x apa ? ...bear kesayangan lah...bear yg orng bgy tuuu...hahah
bngun awaii oow...kak Bal kejut kan...sarah tidoq ngan anissa...dya tidoq
sorang2...so, sarah pun tidoq la sbelah dya...teman dya ...
bnyak lgy nak crita...tpi , tadak mood lak ...tadak mood nk taip
pnjang2...sarah demam...ta larat dahh...sbab tuu ta btoi skit arini...sori ..
haha..okey lahh....

tata ~

l0ve st0ry
maisarah^^

Tiada ulasan: